ZAČÁTEČNÍCI

Vítejte ve studiu HOT YOGA

by Petra Danhelova

První krok: přijďte ještě dnes! Bez rezervace- studio je prostorné!

Dostavte se minimálně 20 minut před začátkem lekce.

Oblečení pro ženy: legíny, tílko, sportovní podprsenka

Oblečení pro muže: plavky s nohavičkou, nebo pohodlné šortky

Potřebujete: 2 osušky, podložku na jógu, velkou láhev vody (ve studiu je možné si podložku a osušku zapůjčit, vodu zakoupit).

 

V průběhu dne dostatečně hydratujte (minimálně 2 -3 litry tekutin) a 2 hodiny před lekcí nejezte.

Pokud jdete cvičit na ranní lekci, včas se lehce nasnídejte!

 

Očekávejte, že se budete potit a po lekci se budete cítit sladce unavení, klidní a šťastní!

 

Našim cílem je vytvořit v lekci příjemnou a zábavnou atmosféru, povzbudit vás a bezpečně rozvíjet vaše tělo

a duši. Každá lekce je vhodná i pro úplného začátečníka, bez ohledu na věk, ohebnost či úroveň zkušeností

s jógou. Stačí přijít na lekci a cvičit tak, jak vám to nejlépe půjde, jen a jen podle vlastních možností!

 

Při první návštěvě studia přijďte nejpozději 20 minut před začátkem lekce – vyplníte registrační formulář

a instruktor vám sdělí základní informace o studiu a o lekci.

 

Zkušení instruktoři dokáží zhodnotit vaše možnosti a povedou vás lekcí tak, aby vše vyhovovalo vašim potřebám. V případě jakýchkoli nejasností neváhejte a ptejte se. Je možné ptát se před lekcí či po lekci

(v průběhu lekce mluví pouze instruktor, aby klienti měli možnost plně se koncentrovat sami na sebe).

Otázky a odpovědi

  • Proč Hot Yoga by Petra Danhelova?

    • Důležité je vybrat si styl jógy, který nám bude vyhovovat a kde se budeme cítit skvěle.
    • Praktikování jógy ve studiu pod vedením instruktora vás může více motivovat a také vás instruktor může upozornit na případné špatné návyky ve vaší praktice. Cvičení doma se nevyrovná praktice za podmínek ve studiu.
  • Co mám očekávat od první lekce?

    • Začátek cvičení je vždy náročný. Může vás překvapit teplota v místnosti, nikdo po vás nechce, abyste cvičili celou sérii hned napoprvé.
    • Důležité je zůstat celou lekci v místnosti, můžete začít pozvolna, na chvilku si sednout a odpočinout a pak se znovu zapojit do cvičení.
    • Důležité je naučit se správně pozvolna dýchat, poté se tělo zklidní a zvykne si na teplotu.
  • Jak často mám praktikovat?

    • Hot Yoga by Petra Danhelova by měla být praktikována bez velkých přestávek, aby vaše praktika byla efektivní.
    •  Pravidelným praktikováním, disciplínou a poctivou snahou můžete posílit rovnováhu celého systému těla.
    • Hot Yoga by Petra Danhelova vám pomůže uzdravit tělo, zklidnit mysl a obnovit váš život.
    • Pokud se ptáte, jak získat co nejvíce účinků z jógy, doporučujeme praktikovat minimálně 10 lekcí během 30 dnů.
    • Platí pravidlo čím častěji tím rychlejší a účinnější výsledek. Pokud Vám povinnosti nedovolí více než 1x týdně, lepší jednou než vůbec☺!
    • za 90 minut jógy Vaše tělo spálí až 1200 kalorií.
  • Mohu praktikovat v těhotenství?

    • Ano, pokud jste již praktikovala Hot Yogu by Petra Danhelova před tím, než jste otěhotněla.
    • Doporučujeme začít praktikovat od 3.měsíce těhotenství. Postačí si domluvit schůzku a zkušený instruktor vám vysvětlí modifikace poloh pro těhotné.
  • Co když nejsem ohebný?

    • Vnímání flexibility lidí je hlavní překážkou, proč se bojí zkusit jógu! Jóga není o tom, zda-li jste ohební!
    • Pravidelným praktikováním docílíte vybalancování celého těla. Jde o to docílit stoprocentní zdravotní prospěch, v každé poloze dle vašich možností!
  • Musím být dokonalý v polohách?

    • V józe si způsobujeme spoustu trápení tím, že se domníváme, že musíme cvičit stejně jako osoba vedle nás.
    • Ignorujeme svou přirozenost, všichni se během praktikování dostaneme do bodu na hranici svého pohybového rozpětí.
    • V těle každého z nás existuje ve všech polohách hranice, za níž už omezení není zapříčiněno svaly, ale klouby. Jakmile dojde k tlakovému omezení na úrovni kostí, musíme sami sebe přijmout takoví, jací jsme. Tlakové omezení je u každého z nás jiné, proto jsme jedineční.
    • UTRPENÍ si v našem životě způsobujeme, když chceme změnit něco, co změnit nejde, když nevěříme, že jsme dobří takoví, jací jsme ☺.
  • Co dělat když zaujmeme polohu?

    • Jóga je také cvičením pozornosti. Při cvičení se plně soustředíme na přítomný okamžik a pokyny instruktora.
    • Jakmile se vaše mysl začne toulat a vy začnete přemýšlet (co mám uvařit k večeři, dopadne obchodní schůzka dobře atd.) je důležité přivést pozornost opět zpět k praktice.
    • Důležité je soustředit pozornost na dech a na konkrétní část těla. Nesnažte se dech řídit!
  • Proč bych měl začít?

    • Jóga přináší rovnováhu a harmonii mezi tělem, myslí a duší. Je také doporučována jako rehabilitační metoda.
    • Jóga vám může pomoci, když: trpíte migrénami, máte stresující či sedavé zaměstnání, trpíte bolestmi zad, máte problémy s menopauzou nebo jen chcete zhubnout a mít více energie.
    • Jóga je také vhodná jako kompenzace k jednostrannému zatížení sportovců.
    • Výborné pro tanečníky a sportovce, hokej, fotbal, golf, maratón, box, cyklistika, krasobruslení.
  • Jak to funguje?

    • Při józe v teple napínáme a stlačujeme na určitou dobu jednotlivé části těla, čímž dočasně do těchto míst zastavíme přísun krve a kyslíku.
    • Následným uvolněním okysličená krev zaplaví odkrvené části těla, odplaví se toxiny a tělo regeneruje.
  • Proč se praktikuje v teple?

    • Praktikování jógy v teple nám umožňuje jít do polohy plynuleji, hlouběji a bezpečněji.
    • Dostanete se tam, kam byste nikdy nedoufali, že se Vám to podaří.
    • Tělo se stává mnohem pružnější, protože se neochlazuje od okolí.
    • Zrychluje se srdeční tep, jóga se tak stává kardiovaskulárním cvičením.
    • Dochází ke zlepšení krevního oběhu a okysličení celého organismu.
    • Skrze pocení dochází k detoxikaci organismu (i vnitřních orgánů).
    • Teplo otevírá póry, čistí pleť a čistí plíce. Vzhledem k tomu, že se praktikuje ve vyhřátém sále, dochází k upevnění vaší vůle.

Jóga etiketa

  • Před příchodem

    • Lekce začíná přesně ve stanovenou dobu, když přijdete pozdě a vynecháte první cvičení, vaše praktika a praktika ostatních klientů je již narušena.
    • Pokud jste měli náročný den, doporučujeme využít před lekcí sprchu, popřípadě použít jemný deodorant.
  • Před lekcí

    • Všechny osobní věci zůstávají v šatnách, v sále potřebujete pouze podložku, osušku, vodu, klíček od skříňky a dobrou náladu ☺
    • Mobilní telefony zanechte, prosím, ve své skříňce.
    • Cennosti si můžete uschovat na recepci.
    • V sále dodržujte naprostý klid a nerušte ostatní v jejich relaxaci.
    • Pokud si chcete podložku položit na oblíbené místo v sále, prosíme o tichou akci!
    • Hluk při rozbalování či pokládání podložky ruší klienty, kteří již relaxují před lekcí.
  • V lekci

    • Je velmi důležité zůstat v sále po celou dobu lekce (60 – 90 minut) – vaše tělo si zvykne na teplo a budete se lépe koncentrovat.
    • Začátečníci nemusí mít obavy, mohou si v průběhu lekce sednout, odpočinout, a pak se vrátit zpět ke cvičení.
    • V lekci mluví pouze instruktor.
    • Pokud máte otázky, rádi vám je zodpovíme před nebo po lekci, případně nás můžete kontaktovat.
  • Po lekci

    • Prosíme o tichý odchod ze sálu, respektujte klid a relaxaci ostatních.
    • Berte ohled na ostatní a sprchujte se maximálně 2 – 3 minuty.

VYZKOUŠEJTE NÁS!

+420 602 396 009

ADRESA

Chrudimská 2526/2a

13000 Praha 3

METRO A FLORA

© Copyright 2017 Hot Yoga Studio. All Rights Reserved.