ZAČÁTEČNÍCI

Očekávejte, že se budete potit a po lekci se budete cítit sladce unavení, klidní a šťastní!

VÍTEJTE VE STUDIU HOT YOGA

by Petra Danhelova

První krok: přijďte ještě dnes! Bez rezervace- studio je prostorné!
Dostavte se minimálně 20 minut před začátkem lekce.
Oblečení pro ženy: legíny, tílko, sportovní podprsenka
Oblečení pro muže: plavky s nohavičkou, nebo pohodlné šortky
Potřebujete: 2 osušky, podložku na jógu, velkou láhev vody (ve studiu je možné si podložku a osušku zapůjčit, vodu zakoupit).
V průběhu dne dostatečně hydratujte (minimálně 2 -3 litry tekutin) a 2 hodiny před lekcí nejezte.
Pokud jdete cvičit na ranní lekci, včas se lehce nasnídejte!

Očekávejte, že se budete potit a po lekci se budete cítit sladce unavení, klidní a šťastní!

Našim cílem je vytvořit v lekci příjemnou a zábavnou atmosféru, povzbudit vás a bezpečně rozvíjet vaše tělo a duši. Každá lekce je vhodná i pro úplného začátečníka, bez ohledu na věk, ohebnost či úroveň zkušeností s jógou. Stačí přijít na lekci a cvičit tak, jak vám to nejlépe půjde, jen a jen podle vlastních možností!

Při první návštěvě studia přijďte nejpozději 20 minut před začátkem lekce – vyplníte registrační formulář a instruktor vám sdělí základní informace o studiu a o lekci.

Zkušení instruktoři dokáží zhodnotit vaše možnosti a povedou vás lekcí tak, aby vše vyhovovalo vašim potřebám. V případě jakýchkoli nejasností neváhejte a ptejte se. Je možné ptát se před lekcí či po lekci (v průběhu lekce mluví pouze instruktor, aby klienti měli možnost plně se koncentrovat sami na sebe).

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Důležité je vybrat si styl jógy, který nám bude vyhovovat a kde se budeme cítit skvěle.
Praktikování jógy ve studiu pod vedením instruktora vás může více motivovat a také vás instruktor může upozornit na případné špatné návyky ve vaší praktice. Cvičení doma se nevyrovná praktice za podmínek ve studiu.

Začátek cvičení je vždy náročný. Může vás překvapit teplota v místnosti, nikdo po vás nechce, abyste cvičili celou sérii hned napoprvé.
Důležité je zůstat celou lekci v místnosti, můžete začít pozvolna, na chvilku si sednout a odpočinout a pak se znovu zapojit do cvičení.
Důležité je naučit se správně pozvolna dýchat, poté se tělo zklidní a zvykne si na teplotu.

Hot Yoga by Petra Danhelova by měla být praktikována bez velkých přestávek, aby vaše praktika byla efektivní.
Pravidelným praktikováním, disciplínou a poctivou snahou můžete posílit rovnováhu celého systému těla.
Hot Yoga by Petra Danhelova vám pomůže uzdravit tělo, zklidnit mysl a obnovit váš život.
Pokud se ptáte, jak získat co nejvíce účinků z jógy, doporučujeme praktikovat minimálně 10 lekcí během 30 dnů.
Platí pravidlo čím častěji tím rychlejší a účinnější výsledek. Pokud Vám povinnosti nedovolí více než 1x týdně, lepší jednou než vůbec☺! za 90 minut jógy Vaše tělo spálí až 1200 kalorií.

Ano, pokud jste již praktikovala Hot Yogu by Petra Danhelova před tím, než jste otěhotněla.
Doporučujeme začít praktikovat od 3.měsíce těhotenství. Postačí si domluvit schůzku a zkušený instruktor vám vysvětlí modifikace poloh pro těhotné.

Vnímání flexibility lidí je hlavní překážkou, proč se bojí zkusit jógu! Jóga není o tom, zda-li jste ohební!
Pravidelným praktikováním docílíte vybalancování celého těla. Jde o to docílit stoprocentní zdravotní prospěch, v každé poloze dle vašich možností!

V józe si způsobujeme spoustu trápení tím, že se domníváme, že musíme cvičit stejně jako osoba vedle nás.
Ignorujeme svou přirozenost, všichni se během praktikování dostaneme do bodu na hranici svého pohybového rozpětí.
V těle každého z nás existuje ve všech polohách hranice, za níž už omezení není zapříčiněno svaly, ale klouby. Jakmile dojde k tlakovému omezení na úrovni kostí, musíme sami sebe přijmout takoví, jací jsme. Tlakové omezení je u každého z nás jiné, proto jsme jedineční.
UTRPENÍ si v našem životě způsobujeme, když chceme změnit něco, co změnit nejde, když nevěříme, že jsme dobří takoví, jací jsme ☺.

Jóga je také cvičením pozornosti. Při cvičení se plně soustředíme na přítomný okamžik a pokyny instruktora.
Jakmile se vaše mysl začne toulat a vy začnete přemýšlet (co mám uvařit k večeři, dopadne obchodní schůzka dobře atd.) je důležité přivést pozornost opět zpět k praktice.
Důležité je soustředit pozornost na dech a na konkrétní část těla. Nesnažte se dech řídit!

Jóga přináší rovnováhu a harmonii mezi tělem, myslí a duší. Je také doporučována jako rehabilitační metoda.
Jóga vám může pomoci, když: trpíte migrénami, máte stresující či sedavé zaměstnání, trpíte bolestmi zad, máte problémy s menopauzou nebo jen chcete zhubnout a mít více energie.
Jóga je také vhodná jako kompenzace k jednostrannému zatížení sportovců.
Výborné pro tanečníky a sportovce, hokej, fotbal, golf, maratón, box, cyklistika, krasobruslení.

Při józe v teple napínáme a stlačujeme na určitou dobu jednotlivé části těla, čímž dočasně do těchto míst zastavíme přísun krve a kyslíku.
Následným uvolněním okysličená krev zaplaví odkrvené části těla, odplaví se toxiny a tělo regeneruje.

Praktikování jógy v teple nám umožňuje jít do polohy plynuleji, hlouběji a bezpečněji.
Dostanete se tam, kam byste nikdy nedoufali, že se Vám to podaří.
Tělo se stává mnohem pružnější, protože se neochlazuje od okolí.
Zrychluje se srdeční tep, jóga se tak stává kardiovaskulárním cvičením.
Dochází ke zlepšení krevního oběhu a okysličení celého organismu.
Skrze pocení dochází k detoxikaci organismu (i vnitřních orgánů).
Teplo otevírá póry, čistí pleť a čistí plíce. Vzhledem k tomu, že se praktikuje ve vyhřátém sále, dochází k upevnění vaší vůle.

JÓGA ETIKETA

Lekce začíná přesně ve stanovenou dobu, když přijdete pozdě a vynecháte první cvičení, vaše praktika a praktika ostatních klientů je již narušena.
Pokud jste měli náročný den, doporučujeme využít před lekcí sprchu, popřípadě použít jemný deodorant.

Všechny osobní věci zůstávají v šatnách, v sále potřebujete pouze podložku, osušku, vodu, klíček od skříňky a dobrou náladu ☺
Mobilní telefony zanechte, prosím, ve své skříňce.
Cennosti si můžete uschovat na recepci.
V sále dodržujte naprostý klid a nerušte ostatní v jejich relaxaci.
Pokud si chcete podložku položit na oblíbené místo v sále, prosíme o tichou akci!
Hluk při rozbalování či pokládání podložky ruší klienty, kteří již relaxují před lekcí.

Je velmi důležité zůstat v sále po celou dobu lekce (60 – 90 minut) – vaše tělo si zvykne na teplo a budete se lépe koncentrovat.
Začátečníci nemusí mít obavy, mohou si v průběhu lekce sednout, odpočinout, a pak se vrátit zpět ke cvičení.
V lekci mluví pouze instruktor.
Pokud máte otázky, rádi vám je zodpovíme před nebo po lekci, případně nás můžete kontaktovat.

Prosíme o tichý odchod ze sálu, respektujte klid a relaxaci ostatních.
Berte ohled na ostatní a sprchujte se maximálně 2 – 3 minuty.

VYZKOUŠEJTE NÁS!

+420 602 396 009

ADRESA

Chrudimská 2526/2a, 13000 Praha 3
METRO A FLORA